AING LIEUR...(AKU PUSING)

Si anjing! sia ka aing kitu nya . Aing kurang kumaha ka sia naha meni asa kacida teuing ka aing teh. Naha aing boga dosa naon ka sia.

Sia inget teu basa sia boga ka nyeri pedah di nyenyeri ku awewe nu ngalantaran keun sia mabok sosolontodan ambruk di jalan pan aing anu nganpihan sia.
Basa sia teu boga duit jang meuli beas-beas acan pan aing anu ngajak ka sia dahar direstoran bari jeung sia anu pang rewokna tepi ka aing sorangan anu jadi lieur da duitna beak ku sia.
Basa sia gering parah teu bisa ka rumah sakit da euweuh duitna pan aing anu mawana ka rumah sakit bari jeung aing mawa duit menang maok ti bapa aing sorangan da ari ngahaja menta atawa ngijem mah sok tara dibere.

Da rarasaan mah ari perhatian aing ka sia mah geus gede pisan ieu teh euy. Tapi naha sia meni tara ngarti-ngarti wae naon anu ku aing dipikahayang ku sia mah tara dicumponan wae sia mah jadi asa uyah kidul beel. Sia mah hayang ngeunahna wae hirup teh. Kahayang aing mah da teu gede-gede teuing rarasaan mah . Cik atuh dimana rasa persahabatan sia ceuk sia aing sahabat sia anu pang bageurna naha teu dibales atuh anjing. Sia mah ngenah bisa gunta-ganti heun***. Bari mun sia jalan jeung bikang sok make duit aing.

Cik atuh mikir euy! mikir, mikir,mikiiiiiir,mikiiiiiir anjing...


Prakata

Pertama -tama Saya Ingin Meminta Maaf Bagi Saudara - saudara Yang Kebetulan Dengan Atau Tanpa Sengaja Membuka Blog Saya dan Membaca Pasti berkata " Apaan Sih nih?! Karya Yang engga bermutu banget mana tulisannya acak-acakan garing pula ."atau "Materinya tentang apaan sih?! Ga jelas banget mana ada yang mau baca ." Tapi ya memang inilah tulisan saya tulisan amburadul yang secara spontan terlintas dari benak saya karena melihat, mendengar, menyimak, dan mengalami situasi dan kondisi kehidupan di dunia ini. Yang terkadang walaupun sebenarnya bukan masalah kita tapi kita yang kebetulan memperhatikannya harus memikirkannya juga. Dan didalam blog ini saya menumpahkan segala perasaan saya . Baik itu perasaan cinta, perasaan emosional, perasaan takut yang tanpa sebab dan perasaan - perasaan lain yang sifatnya sangat manusiawi. Dan harapan kedepannya apabila ada tulisan yang dapat diangkat jadi suatu tema atau inspirasi bagi penulis-penulis lain saya merasa sangat berterimakasih sekali karena telah mendapatkan sebuah kepuasan batin yang harganya tidak bisa ditukar dengan materi.Jangan dimasukan hati ya...



Artikel Terkait

1 komentar:

Anonim mengatakan...

maneh we anying

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...